پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش
پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

بلاگفای عزیزم

چقدر اینجا راحت نیستم :( چقدر دلم بلاگفای خودمو می خواد :( تو رو خدا خوب شو


+ حانیه عزیز... خانم لبخند مهربون چقدر این پستت رو دوست داشتم.

جانا سخن از دل ما می گویی :(

جای چشمانم روی در مانده است... شبیه پیرزنی هستم که بعد از عمری تر و خشک کردن بچه ی یکی یکدانه اش، مجبور شده است چمدانش را ببندد و به خانه ی سالمندان کوچ کند و انقدر یکی یکدانه ی دلبندش به دیدنش نیاید که چشم هایش به در آسایشگاه خشک شوند و از یادش برود روزی همه آنچه که داشته است  به پای قد کشیدن تنها فرزندش صرف کرده است.... تنها دلخوشی ما که نوشتن بود را از ما صلب کرده اند و هی می گویند تا ده که بشمارید همه چیز درست می شود. نوشته های قد و نیم قدمان را از ما گرفته اند و از صبوری ما تشکر کرده اند، مگر یک مادر چقدر می تواند صبوری کند... (نوشته شده توسط: حانیه - خانم لبخند)


نظرات 3 + ارسال نظر
علی امین زاده یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 08:28 http://www.pocket-encyclopedia.com/?

بلاگفا حیف شد. دوستهای خوبی اونجا پیدا کرده بودم. هر چند هنوز هم میان و سر می زنن اما چرخ زدن در انبوه وبلاگها و دیدن آدمهای جدیدش را دوست داشتم.

بلاگفای نازنینم :(
هیچ جا برام مثل اونجا نیست. خوشبختانه من دوستای خوبی اونجا پیدا کردم و واقعا خوش شانسم که باهاشون در ارتباطم و مشکلی که برای بلاگفا پیش اومده بینمون فاصله ننداخته وگرنه که خیلی بد میشد اما نبودن بلاگفا پخشمون کرد. الان هرکدوممون یه جا می نویسیم :(
بلاگفا با همه بدی هایی که داشت یه چیز دیگه بود :(

خانوم ِ لبخند :) چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 18:37

یاسی جانم:*
منم خیلی دلم برای اون روزای خوبمون تنگه...کوبیدن و از نو ساختن خیلی سخته اما انگار اینم یه نوعی تمرینه برای دل کندن..دل کندن از وابستگی ها...و من چقدر آدم ِ دل کندن نیستم..!

خونه ی جدیدت مبارک عزیز دلم

منم هیچوقت آدم دل کندن نبودم:(
من هنوزم امیدوارم برگرده:( هرچند که اعتماد رفته دیگه برنمیگرده:(
نمیخوام از نو بسازم حانیه:( من و وبلاگم کوچیکم باهم بزرگ شدیم:(

خونه ی نوی تو هم مبارک بانو:)

فروغ یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 23:35 http://rozhayman. blogsky.com

آمین ان شاا.. که زودتر درست بشه منم دلتنگ دوستانم هستم

پس شما هم مهاجری؟ :(
درکت می کنم :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد