پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش
پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

کمیت عمر مهم نیست کیفیتش مهمه جناب!

پدربزرگم تقریبا 90 ساله اشه، مدام میگه عمرمون بیهوده رفت و هیچی ازش نفهمیدیم:| حتی گاهی ادعا میکنه که عمری نکرده:/

و من هر بار فکر میکنم من همش 24 سالمه! اما اگه همین امروز بهم بگن بمیر!! با سر میرم! والا به خدا:/

+اگه این زندگی باشه، اگه این سهمم از دنیاس، من از مردن هراسم نیست

یه حسی دارم این روزا، که گاهی با خودم میگم:شاید مُردم حواسم نیست!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی امین زاده یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 08:42 http://www.pocket-encyclopedia.com/?

یاد جمله ی معروف حضرت نوح افتادم:
...فقط از آفتاب به زیر سایه آمدن به یادم مانده است.

نشنیده بودمش...
واقعا برام سواله که چه لذتی از عمر طولانی می برن؟ :/ چه لذتیه که میشه تو 90 سالگی تجربه اش کرد اما تو 24 سالگی نه :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد