پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش
پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

بلاگفای نازنین من

به نام یزدان پاکم که ایران را سرزمین ما قرار داد!

بلاگفای عزیزم

یادمه یک روز یوسف بلاماسکه تو یه پست نوشته بود: وبلاگ نویس مثل خودکار بیک می مونه! اگه ننویسه خشک میشه... راستشو بخوای منم کم کم داشتم خشک میشدم!!! امیدوارم زودتر حالت خوب شه. تحمل دور بودن ازت برام سخته. دلم برای وبلاگ کوچیک و سوت و کورم تنگ شده:) برمیگردم... فقط زودتر خوب شو.


+ بعدا نوشت: نمی دونم... شایدم اینجا موندگار شم... کسی چه می دونه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
پسر تنها سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 16:26 http://manha.blogsky.com/

من اینجا رو بهتر بلاگفا دوست دارم.

من 5 سال تو بلاگفا نوشتم. همه ی خاطرات وبلاگ نویسیم از بلاگفا بوده. چند تا از بهترین دوستام رو با بلاگفا پیدا کردم. بهم حق بده که بلاگفا رو بیشتر دوست داشته باشم :)
بعدشم بلاگفا برای من خیلی خوش دست تر و ساده تر بود :) اینجا یه کم سختمه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد