پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش
پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

سفید پوش شدنت مبارک :)

شنیدم مرد مشکی پوش از سیاه در اومده و دیگه مشکی نمی پوشه!

نمی دونم خوشحال باشم یا ناراحت!؟

خوشحالم چون مشکی به مرور زمان آدم رو افسرده می کنه و خوشحالم که داره از غم در می آد...خوشحالم به خاطر عده ای که فقط به خاطر جمله ی "مشکی رنگ عشقه" مشکی می پوشیدن و حالا شاید اونا هم از مشکی در بیان...

اما ناراحتم...

ناراحتم چون یه حسی از درون(شاید حس بدبینی ام) بهم میگه:

همه ی اون جمله ها:" تا آخرین عمرم..من مشکی پوش می مونم و ..." یه جورایی تبلیغ بود...واسه گل کردن در دنیای شلوغ موسیقی...

واسه این که روزنامه ها تیتر یک بزنن:

"راز سیاه پوش شدن مرد مشکی پوش چیست؟؟"

از وقتی رضاصادقی تلویزیونی شد... عوض شد!

همون طور که از وقتی چاووشی مجاز شد سبکش تغییر کرد!!!

آینده ای که امیدوارم گریبان "سیروان خسروی" که تلویزیونی شده رو نگیره...

دوست ندارم سبک متفاوت سیروان هم کلیشه ای شه!

به هر حال حس غریبی دارم که نمی تونم توضیح بدم چیه... پس بهتره همین جا تمومش کنم و دیگه راجع بهش چیزی نگم.

 

 

رضا صادقی از سیاه در اومدنت مبارک!

 

 

یه بار تو یه مجله با علی انصاریان (فوتبالیست اون زمان  پرسپولیس) مصاحبه کرده بودن

منم که همیشه طرفدارش بودم وهستم (پ.ن:البته من دیگه طرفدار پرسپولیس دایی نیستم ولی طرفدار انصاریان چرا) مجله رو خریده بودم... یه جا ازش پرسیده بودن:

رنگ مورد علاقه؟او گفته بود:"به قول شاعر... مشکی رنگ عشقه!!!"

من تعجب کردم... چون تا اون موقع همچین شعری نشنیده بودم

از چند نفر پرسیدم اما کسی شاعرش رو نمی شناخت!

تا این که توی آبخوری مدرسه شنیدم که یکی از همکلاسی هام می خوند:

"مشکی رنگ عشقه... مثل رنگ چشای مهربونت..."

پرسیدم: این شعر مال کیه؟

گفت: نمی دونم... می گن مثل این که فرشید امین خوندتش!!!!

خیلی کنجکاو شده بودم که آهنگ رو بشنوم...

خیلی دنبال آلبوم فرشید امین گشتم اما از آلبوم جدید خبری نبود!

تا این که یکی از آشناهامون پرسید: آهنگ های رضا مشکی رو شنیدی؟

گفتم نه... بعد آهنگاش رو گرفتم و گوش کردم...

آره خودش بود: مشکی رنگ عشقه... مثل رنگ چشای مهربونت...

(البته صداش خیلی با فرشید امین متفاوت بود!!!)

یواش یواش رضا مشکی رو جلد روزنامه ها رفت و همه رضا صادقی رو شناختن...

و رضا صادقی شد رضا مشکی!

حالا دیگه اما سفید می پوشه و تیتر یک مجله ها می شه:

رضا صادقی: دیگه مشکی نمی پوشم!!!

پیشوازش رو ایرانسل واسه همه مشترک هاش می فرسته که:

(سلطان مشکی دیگر مشکی نمی پوشد!

پیشوازهای رضاصادقی 90:

دیگه مشکی نمی پوشم....)

 

 

به هر حال:

رضا مشکی... سفید پوش شدنت مبارک!

+ نوشته شده در  سه شنبه ۷ تیر۱۳۹۰ساعت 12:0  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد