پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش
پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!!

باز دوباره امتحانا شروع شد...

برنامه ی امتحانامون رو خیلی خیلی بد گذاشتن...

یک ماه درگیر امتحانیم.... خیلی خسته کننده است....

فاصله ی امتحانا اگه چند روز باشه خوبه اما این فاجعه است:

۱۰روز فاصله ۲تا امتحان تو ۲روز پشت سر هم...(شکلک عصبانی رو نمی آره)

۳۰ و ۳۱ خرداد از همه بد تره ۲تا امتحان تخصصی یکی از یکی سخت تر

به عمق فاجعه وقتی پی می برید که بدونید چه اساتید واقعا خوبی داشتیم (از افعال معکوس استفاده کردم!!!) برای هر دو تا درس

سرتون رو درد نیارم...

خواستم بگم "ممکنه" تا ۱۴ تیر  دیر به دیر به روز شم...

تورو خدا تو این مدت دعام کنین و اگه دیدید به مطالب جدید و زیباتون سر نزدم دلیلش چیه...

آخه من یه جوریم که اگه وقتی امتحان دارم... به تفریحاتم بپردازم بعدش عذاب وجدان می گیرم... الانم که دارم این مطلب رو پست می کنم عذاب وجدان گرفتم

به هر حال دعام کنید بچه ها که هم اکنون نیازمند یاری سبز و قرمز و صورتی و نارنجیو  آسمونی (آسمونی اینجا ایهام داره) و رنگین کمونی شما هستیم

+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۰ خرداد۱۳۹۰ساعت 9:40  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد