پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش
پرنده ی سفید

پرنده ی سفید

در جستجوی صلح و آرامش

خدا جون با توام حواست با منه؟

خدایا با توام... حواست با منه؟

چند روزه دارم باهات حرف می زنم اما انگار نمی شنوی...؟

خدایا

خسته ام...

دلم گرفته از این دنیات....

دنیایی که هر موجود زنده ای برای زنده بودن خودش باید یه موجود زنده ی دیگه رو قربانی کنه!

 

مادر بچه آهو شکار می شه تا بچه ی یوز پلنگ از گرسنگی نمی ره...!

آخه قربونت برم؟ این چه دنیاییه؟

دنیایی که فرزند "آدم" برای دفع بلای خودش باید خون یه موجود زنده ی دیگه رو بریزه؟؟

 

چند روز پیش یکی از دبیرای خوبم بهم گفت: شرط اول برای موفقیت اینه که اول از همه به فکر خودت باشی(این یعنی برای موفقیت باید خود خواه بود!) بهم گفت:

بالا که رفتی دست دیگران رو بگیر...

حرفش درست بود... دنیای لعنتی ما همین طوریه...

خدا از اول این طوری آفریدتش!!!

آخه خدا جونم؟ این چه دنیایه که هر کس برای موفقیت خودش باید از دیگرون نردبون بسازه؟

 

خدایا با توام؟

حواست با منه؟

این بغض چندین ساله ی منه که داره می شکنه...

میشه به حرفم گوش کنی؟

امسال از اولش واسه ما سال بد بیاری بود... کل فامیل انگار با پزشک های ارتوپد قرارداد بسته بودن به نوبت یا دست یکی شکست یا کتف یا انگشت یا...

هر کی به ما رسید گفت:

                                          باید خون بریزید تا بلا ازتون دور شه! قربانی کنید!

خدایا این نامه واسه توه... نیازی نداره واسه  ی خودت هم توضیح بدم که چرا تا امروز نشد که حتی یه مرغ سر ببریم تو این گرونی.. چون خودت بهتر از هرکس از حال ما باخبری...

 بعدشم آخه بلا باید این طوری رفع بشه؟

اون همه اسپندی که مامان دود می کنه...

اون همه صدقه ای که مامانم (در حد توانش)کنار می ذاره؟

اینا همه هیچ؟!!!!

یعنی فقط خون؟!!!! من خدای خودم رو جور دیگه ای شناخته بودم؟

 

 بعد از چند سال جوجه اردک دیدیم و دلمون پر زد واسه نوازششون...

2 تا جوجه اردک خریدیم.

یکی از روز اول یه کم پاهاش رو رو هم می ذاشت اما فکر نمی کردیم کارش به جایی برسه که دیگه زمین گیر بشه و نتونه راه بره!!!

خدایا این جوجه ی بی چاره چه گناهی کرده؟

خدایا این رسمشه که این موجود بی گناه انقدر درد بکشه که دیگه حتی نتونه درست غذا بخوره؟

خدایا ما هر کاری ازمون می اومده کردیم... دیگه نمی دونم باید چی کار کنیم؟

یکی می گه خلاصش کن!

چرا؟

چرا این کارو با ما می کنی؟

چون خون نریخته بودیم حالا می خوای وادارمون کنی که خون یه حیون بی گناه رو بریزیم؟

خدایا ...

مگه "من" بهش جون  دادم که حالا "من" جونشو بگیرم؟

"من" بکشمش که "تو" فردای قیامت به من بگی: "تو" کشتیش؟ بنده ی من بود... من آفریده بودم... تو چرا جونش رو گرفتی؟

 

چرا "من" راحتش کنم؟

خدایا... "تو" بهش جون دادی... تو از دردش باخبری...

اگه تو راحتش نمی کنی ...من چه طور این کارو بکنم؟

 

خدایا حیون بی چاره گناه داره... یا راحتش کن یا شفاش رو بده...

دوستشم به خاطر اون از غذا خوردن افتاده... غذا هم که می خوره باز بزرگ نمی شه... همونطوری کوچولو مونده...

خدایا من رو از این نا امید تر نکن...

خدایا ما که جز تو کسی رو نداریم که دردمون رو بفهمه و حرفمون رو گوش کنه...

خدایا دوسِت دارم... کمکم کن...

آخدا... با توام...حواست با منه؟

 

+ نوشته شده در  شنبه ۷ خرداد۱۳۹۰ساعت 14:47  توسط شقایق و یاس  |  آرشیو نظرات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد